Wanneer een potentiële lead jouw makelaarswebsite bezoekt, is er een kans van maar liefst 85% dat deze niet zal terugkeren. Converteer jouw websitebezoekers naar echte leads met geautomatiseerde retargeting voor je makelaardij. In deze blog leggen we je uit wat remarketing inhoudt en waarom het jouw makelaardij nog succesvoller kan maken.
Wat is retargeting?
Retargeting is een van de meest voorkomende en kosteneffectieve strategieën om je naamsbekendheid te vergroten. Wanneer een potentiële klant je website bezoekt (ook al is het maar kort) maar geen actie uitvoert, worden advertenties van jouw makelaardij vervolgens weergegeven op andere websites die deze bezoeker bekijkt. Dit zijn websites uit het Google Display Network. Dit netwerk is enorm en omvat veel drukbezochte websites zoals Nu.nl, Telegraaf.nl, Ad.nl en Buienradar.nl. Je advertenties worden dus geplaatst op websites die jouw potentiële leads leuk vinden. Zo ontstaat een positieve associatie met jouw makelaarskantoor; en dat in een stadium waarop jouw potentiële lead wellicht overgaat tot de verkoop of aankoop van een woning.
Met onze remarketing services zorgt OGonline ervoor dat jij volledig ontzorgd bent, maar wel effectief aan je naamsbekendheid werkt. We creeëren en verbinden de benodige kanalen, ontwerpen de advertenties en beheren de lopende campagnes gedurende het gehele traject. Natuurlijk krijg je geregeld updates en sturen we op het juiste moment bij. Controle over het proces, zonder de dagelijkse werkzaamheden. Die tijd steek jij lekker in het benaderen van de nieuw binnengehaalde leads uit de remarketing campagne.😉
Meer weten over de mogelijkheden van remarketing of andere oplossingen om effectief meer leads binnen te halen? Neem direct vrijblijvend contact op met OGonline.